• Bine ati venit! Acesta este noul server al forumului Cutremur.net!

Informatii despre blocul in care locuim

localintruder

New member
Scor reacție
0
Eu sunt interesat sa fac asta dar nu stiu de unde sa incep. Ma intereseaza informatii suplimentare fata de ceea ce e evident si ceea ce stiu despre blocul in care stau si asta pentru a fi mai bine informat si a dormi noaptea mai linistit sau nu in functie de ceea ce aflu.

Ma intereseaza sa fac rost de proiectul proiectul blocului in primul rand. Ma ve-ti intreba de ce imi trebuie daca nu sunt inginer si va voi spune, fiindca mi-am pus in minte si fiindca ma intereseaza sa invat si singur cateva din lucrurile pe care le-as putea intelege despre proiect. Stiu ca primariile colaboreaza cu experti tehnici dar nu stiu daca primaria imi poate oferi proiectul sau trebuie sa il obtin din alta parte precum IPCT sau INCERC. Cand am renovat apartamentul, sub tocul unei usi de debara am gasit scris cu vopsea neagra ceva de genul IPCT si un numar parca si data finisarii lucrarii, septembrie 1964 si STAS si un numar parca. Imi pare rau ca am sters ce scria dupa ce am notat, poate m-ar fi ajutat mai mult acum in demersul meu.

1. Vreau proiectul cladirii. Care sunt pasii de urmat pentru a-l obtine?