GeoX1
Administrator
- Înscris
- 8 Dec 2012
- Mesaje
- 27.321
- Scor reacție
- 6
Deschid aici un topic care cred eu ca ridica o problema spinoasa, dat fiind numarul de incidente asociate cu efectuarea de tranzactii, transferuri de bani prin Internet. Si pornesc de la urmatorul caz.
S-a facut o rezervare, prin Internet, la o cursa Tarom Bucuresti-Bruxelles si retur, cu plata prin transfer de la un cont catre cel al agentiei respective. Initial, s-a confirmat efectuarea tranzactiei si a rezervarii, urmand ca persoana pe numele careia s-a facut respectiva rezervare sa mearga la orice agentie Tarom si sa ridice biletul, care deja a fost platit. In principiu, nu ar fi chiar obligatoriu sa mai mearga la agentie, biletul putand fi eliberat chiar si la aeroport, in ziua plecarii, in baza numarului alocat la rezervare. Totusi, am mers azi, impreuna cu persoana in cauza, la o agentie Tarom si am solicitat eliberarea biletului, in conformitate cu numarul de rezervare. Problema majora. Cica ar fi o anuimita defectiune in sistemul informatic si ca nu s-ar fi confirmat efectuarea platii prin transfer din contul persoanei care a facut rezervarea in cel al Tarom. Desi, cu alta ocazie, acest lucru a mers foarte bine. Problema e ca pana maine inclusiv putem lua biletul in baza rezervarii, altfel aceasta expira. Banii au fost in mod cert transferati, fiindca din contul persoanei care a facut rezervarea s-a scazut o valoare reprezentand costul biletului !!!
Sigur ca o sa continuam \"diligentele\" maine, dar acum va pun urmatoarea intrebare:
V-ati confruntat vreodata cu probleme la efectuarea unor astfel de tranzactii ? Daca da, cat de des ? Si cum le-ati solutionat ?
S-a facut o rezervare, prin Internet, la o cursa Tarom Bucuresti-Bruxelles si retur, cu plata prin transfer de la un cont catre cel al agentiei respective. Initial, s-a confirmat efectuarea tranzactiei si a rezervarii, urmand ca persoana pe numele careia s-a facut respectiva rezervare sa mearga la orice agentie Tarom si sa ridice biletul, care deja a fost platit. In principiu, nu ar fi chiar obligatoriu sa mai mearga la agentie, biletul putand fi eliberat chiar si la aeroport, in ziua plecarii, in baza numarului alocat la rezervare. Totusi, am mers azi, impreuna cu persoana in cauza, la o agentie Tarom si am solicitat eliberarea biletului, in conformitate cu numarul de rezervare. Problema majora. Cica ar fi o anuimita defectiune in sistemul informatic si ca nu s-ar fi confirmat efectuarea platii prin transfer din contul persoanei care a facut rezervarea in cel al Tarom. Desi, cu alta ocazie, acest lucru a mers foarte bine. Problema e ca pana maine inclusiv putem lua biletul in baza rezervarii, altfel aceasta expira. Banii au fost in mod cert transferati, fiindca din contul persoanei care a facut rezervarea s-a scazut o valoare reprezentand costul biletului !!!
Sigur ca o sa continuam \"diligentele\" maine, dar acum va pun urmatoarea intrebare:
V-ati confruntat vreodata cu probleme la efectuarea unor astfel de tranzactii ? Daca da, cat de des ? Si cum le-ati solutionat ?