• Bine ati venit! Acesta este noul server al forumului Cutremur.net!

Air France Flight 447 prabusit sau nu?

Alex

Administrator
Înscris
8 Dec 2012
Mesaje
3.226
Scor reacție
95
Astia cu Airbus-ul de la AirFrance o cam dau de gard. Mai nou, nici una din ramasitele recuperate din ocean nu sunt de la avion... cred ca este cea mai ciudata disparitie de avion din cate am aflat eu pana acum...

De la inceput, de la reactia autoritatilor franceze mi s-a parut ca ceva e in neregula si ca se stie mai mult decat se spune...
 
Este surprinzator ca:

1. Erau prea multi indivizi din Top Management din mari companii multinationale (producatori farmaceutice, etc)
2. Au gasit in doua locuri ramasite de avioane (langa Brazilia si langa Senegal adica peste 1.500 Km!? Si chiar, pica asa avioane si nu raporteza nimeni nimic? Ca doar n-or fi muste?

Prea ciudata aceasta poveste.Si daca totusi a fost ceva ciudat/dubios, vedem la National Geographic peste 3 ani la Dezastre in aer cum din cauze \"normale\" a cazut....
Suntem in grafic!
 
Uite cam ce mi se pare mie ciudat:

1. AirFrance a reactionat foarte rapid cu declaratii, parand foarte deschisi in ceea ce priveste comunicarea cu presa si publicul. De la inceput erau extrem de sceptici, practic ei au concluzionat ca avionul s-a prabusit desi pe aeroport era afisat ca fiind Delayed. Au spus (neoficial) presei ca nu a mai scapat nimeni, catalogand evenimentul ca fiind o mare tragedie. In toate celelalte accidente de care am aflat eu, concluzia ca aparatul s-ar fi prabusit se lansa ultima, dupa ce porneau echipele de salvare etc.

2. Doi piloti si un pasager de pe o alta cursa care zbura in zona in care se afla 447 au declarat ca au vazut o lumina foarte puternica, alba, care apoi a inceput sa cada cu viteza (posibil bomba?)

3. Francezii au localizat cutiile negre si ramasitele avionului dar sunt mai mult decat convinsi ca nu vor putea sa scoata cutiile negre la suprafata (sincer mi se pare ca de fapt nu vor).

4. Brazilienii au anuntat ca toate ramasitele gasite in ocean sunt de la orice altceva, dar nu de la avion, nu de la cursa 447. Francezii tac.

5. Nu exista nici un scenariu care sa stea in picioare care sa explice ce s-a intamplat cu avionul. Sunt multe intrebari fara raspuns: de ce nu a lansat pilotul un SOS in cele 4 minute in care au inceput sa apara problemele inainte de \"prabusire\", ce anume ar fi putut da jos un astfel de avion, etc.

6. Comisia de ancheta este condusa de francezi in loc de o autoritate internationala asa cum ar fi trebuit.

7. Alti piloti au vazut flacari pe ocean. Ca sa fie vazut focul la suprafata apei, avionul ar fi trebuit sa explodeze in aer. Daca avionul exploda la impact nu ar fi ars nimic pe apa.

Mie mi se pare ca de la inceput au fost ciudatenii dupa ciudatenii. Teoria conspiratiei nu imi da pace si ma gandesc daca ramasitele avionului nu cumva au fost doar niste probe plantate acolo ca sa fie gasite, iar avionul se afla safe aterizat in alta parte.
 
Alex,

Da, eu am scris sumar, ca-s in criza de timp.... Ai dreptate!

Ce nu inteleg: de ce ar fi aterizat safe in alta parte? Cei 250-280 de pasageri ce fac/vor face? Ii \"baga\" la experimente bio sau mai stiu eu ce?
Eu stiu ca sunt \"un pic paranoic cu teoria conspiratiei\", dar la asta chiar nu m-am gandit!
Mai curand agreez idee cu un atentat (nu terorist, aveau clar persoane pe lista neagra) sau accident cu un avion militar...
Vedem!

Vedem... in alta viata!
:((
 
Eu ma gandesc asa: avionul putea fi deturnat / rapit. Asta fiindca la bord se aflau atatea persoane importante care puteau fi target si sa nu uitam ca cu cateva zile inainte o alta cursa AirFrance avusese amenintare cu bomba la Rio de Janeiro (si asta putea fi folosita ca test sa vada teroristii cum se desfasoara un control de securitate, ce zone se verifica si care pot ramane mai putin verificate).

Sa zicem ca l-au deturnat, au aterizat pe un alt aeroport, a fost distrus sistemul de comunicatie ca sa nu poata fi detectat, dupa care rapitorii au contactat pe cei de la care voiau sa ia bani. Francezii probabil ca au mers pe ideea ca nu negociaza cu teroristii, dar in avion nu erau numai francezi. Si probabil ca acum se duc negocieri. Sa ne gandim la Pedro Luis de Orleans e Braganca care se trage din familie de monarhi ai Braziliei.

Mai e o chestie: o tipa din Anglia zicea ca a vorbit cu sotul ei la telefon inainte ca acesta sa se urce in avion. Dupa ce a aflat de accident a sunat pe telefonul sotului ei, iar telefonul suna, fara sa raspunda nimeni. De aici avem mai multe posibilitati: ori tipul a pierdut avionul in aeroport chiar inainte de imbarcare, ori a uitat sa inchida telefonul in timpul zborului si dupa ce avionul a aterizat in alta parte a prins semnal de la o alta retea si a inceput sa sune.

De ce nu s-a urmarit mai indeaproape povestea asta? Era extrem de usor de aflat de la operatorii de telefonie in ce retea se termina apelul, ori in reteaua in care se afla aeroportul de pe care au decolat (Rio de Janeiro in cazul in care pierduse telefonul) ori in reteaua din zona unde au aterizat.
 
\"Dupa ce a aflat de accident a sunat pe telefonul sotului ei, iar telefonul suna, fara sa raspunda nimeni\"
Foarte simplu, in unele retzele telefonul suna si cand e inchis! Nu peste tot e ca in Ro cu abonatul.. nu poate fi contactat!
bafta
 
Pai tonul (mesajul) de unavailable este dat de reteaua de domiciliu a telefonului. Retelele din UK au un astfel de mesaj, nu suna daca telefonul este inchis.

Iar daca ar fi avut un prepay luat din Brazilia, iar acolo retelele nu dau ton de unavailable, atunci fenomenul nu ar fi fost singular si ar fi putut fi explicat imediat.
 
\". Armata braziliană a recuperat corpuri ale pasagerilor avionului Air France prăbuşit în Oceanul Atlantic, precum şi fragmente din aparatul de zbor.\" EVZ.ro
 
Forţa internaţională desfăşurată în Atlantic şi-a continuat luni operaţiunile de căutare şi a recuperat stabilizatorul vertical al avionului Airbus al Air France care s-a scufundat în ocean, precum şi 24 de cadavre.
[attachment=2889:200906/post_1636_1244543171_048473276b13f74325a48f0ef4ffac9d.attach]
In a opta zi de căutări, forţele braziliene şi franceze, care au descoperit deja sute de obiecte şi \"zeci de componente structurale\" ale avionului, au început să strângă piesele importante din această zonă, situată la 1.150 de kilometri distanţă de coasta Braziliei. \"Năvigăm pe o mare de resturi\", a declarat un membru al echipajului fregatei Constituiçao pentru cotidianul O Globo. Mai multe fotolii, măşti de oxigen şi obiecte personale, precum un rucsac, au fost strânse deja.

Purtătorul de cuvânt al aviaţiei, locotenent-colonelul Henry Munhoz, le-a prezentat jurnaliştilor fotografii cu o barcă pneumatică a marinei braziliene care se pregătea să remorcheze stabilizatorul vertical, una dintre bucăţile importante din fuselajul avionului, vopsit în culorile Air France.

Sursa: cotidianul
 
Da. Cel putin pentru publicul larg s-a ingropat chestiunea. Intre timp cutia neagra a amutit, s-a mai prabusit un avion (tot Airbus), s-au ciocnit doua trenuri de metrou la Washington... s-a uitat, gata. E deja istorie.
Asa se intampla aproape intotdeauna cand se prabuseste un avion. De ce?
 
Pentru publicul larg da, dar cei care lucreaza in bransa continua sa discute acest subiect. Am urmarit cu interes peste 100 de pagini de discutii de aici: http://forums.jetphotos.net/showthread.php?t=47442 si multe ipoteze sunt luate inca in calcul. S-a gandit cineva la o bomba EMP?

Oricum sunt multe cazuri in care \"accidente\" neelucidate s-a dovedit mai devreme sau mai tarziu ca au fost provocate intr-un fel sau altul. Sau raspunsurile vor ramane pe veci ingropate in arhive.

Tragand linie si adunand, mai ales ca stirile referitoare la accidentele aviatice mi-au atras de obicei atentia, nu am putut sa nu remarc tot felul de chestii care pur si simplu \"nu se leaga\" la accidentul acesta. Suntem insa prea mici ca sa avem acces la informatii \"delicate\".

Iar faptul ca piloti si ingineri de maintenance nu reusesc sa explice nici dupa 100 de pagini de discutie ce ar fi putut cauza disparitia zborului 447 este un semn de intrebare greu de ignorat. Nu ma astept ca ei sa gaseasca un raspuns clar, dar niste ipoteze care sa stea cat de cat in picioare ar putea sa propuna. Cu toate acestea... si ei sunt complet debusolati de ce s-a intamplat cu acest zbor.
 
S-a gandit cineva la o bomba EMP?

EMP-ul in sine nu este o bomba. Este un efect. Este asociat cu o explozie atomica.
Chiar daca se declansa asa ceva, avionul in sine este o cusca Faraday, si, teoretic, ar fi putin sau deloc afectat.
 
ca sa avem si incheierea, Investigators release exclusive under-water images of missing Air France flight 447. On April 3, 2011, the investigators finally had a tryst with success after they located parts of the wrecked jetliner in the ocean.

At a press conference on Monday, French officials stated that the findings are vital and that they are positive that they will be able to locate the missing recorders now.

sursa
 
Back
Sus