• Bine ati venit! Acesta este noul server al forumului Cutremur.net!

Gradina Botanica - metrou secret si adapost antiaerian

Înscris
22 Iun 2007
Mesaje
669
Scor reacție
0
Mai bine ca nu stiti, ca pe urma erati intrebati de unde stiti si tot ajungeau la mine, lasati-o asa cum a picat!
Va mai spun una: sub Gradina botanica din Buc. este o ramificatie de metrou si adapost AA + tunel de la Cotroceni!( acolo am muncit!)
 
si tu crezi ca te dadeam de gol?
 
Mai bine ca nu stiti, ca pe urma erati intrebati de unde stiti si tot ajungeau la mine, lasati-o asa cum a picat!
Va mai spun una: sub Gradina botanica din Buc. este o ramificatie de metrou si adapost AA + tunel de la Cotroceni!( acolo am muncit!)

E si greu sa-ti dai seama :30:
Usi de acces auto intr-o parte a gradinii botanice (in afara), teren miscat cu buldozerul cacalau, guri de ventilatie intr-o zona neingrijita fix in jumatatea gradinii, etc :)
 
OldDG, în Grădina Botanică nu a fost cumva şi adăpost antiaerian în timpul războiului sau bat eu câmpii?
 
propun sa facem acolo o intilnire a forumistilor si sa cercetam la fata locului :)
 
Va salut cu respect!
Sunt nou pe acest Forum; sunt din Timisoara.
Ca pasionat de cladiri inalte, blocuri mari, cai ferate, tunele, trenuri, metrou, ma intereseaza orice este mai deosebit in domeniu.
Prin Bucuresti am rude si prieteni (inclusiv Metroul) :)
Sunt viitor inginer constructor.
 
bine ai venit la noi :30: speram ca o sa iti placa aici si ca o sa ai cite ceva de invatat. si...considera-ne si pe noi prietenii tai :)
 
Aha, deci am zis eu bine că ne calcă TGV-ul. :) Mai rămâne să vină Shinkansenul şi ne-am aranjat!
 
Oare care o fi regimul juridic al acestor constructii?
Nu de altceva, dar daca imi trece prin cap sa ma duc sa le vizitez, sa nu ma calce tramvaiul in lift.
 
Off-topic: Am modificat titlul câtorva dintre replici, ca să reflecte titlul subiectului, că rămăsese cel vechi.
 
Oare o fi pentru poporul de rand acel adapost, sau pentru cei "cazati" la Cotroceni?
Tot in zona am remarcat spre fostul Stefan Gheorghiu si statia de metrou Politehnica semne ca ar fi ceva sub pamant. Tot asa, guri de ventilatie "ciudate", lipsa de constructii la suprafata, niste usi de acces, etc.
 
Bucurestenilor amatori de mistere si senzatii tari le vand un pont:
- In curtea Spitalului Fundeni, in apropierea gardului dinspre soseaua cu acelasi nume, se afla cateva gauri de canal, toate fiind sudate cu exceptia uneia singure, aflata in capatul dinspre str. Clopotului. Unde duce, in ce scop a fost construit, habar n-am si nici n-am reusit sa-l cercetez decat pe o lungine de maxim 150 de metri. E la fel de mare ca un tunel de metrou, seamana si-n privinta modului de armare.
 
tunelul poarta numele de c-500 si este mai mic ca diametru decat metroul, si este asfaltat.face legatura intre sala palatului cc izvor casa poporului cotroceni. la fundeni cam greu sa faci tunel cand nu reprezinta un punct strategic...metroul e departe..
 
C500 este denumirea tunelului sau denumirea sistemului tehnic?
Nu de altceva, dar eu inteleg de la tine ca C500 este tunelul ce "face legatura intre sala palatului cc izvor casa poporului cotroceni."
Inseamna ca la Fundeni este un alt tunel?
 
In cateva saptamani se face o intrunire la toate tunelurile ;) cine vrea sa se inscrie pe lista dati-mi add ceva sau pm ceva
 
Oare aceste tuneluri, nu ar trebui sa fie publice, prin legea decizionala, fiind construite in interesul populatiei si pe domeniul public? Daca un bucurestean depune la Primaria Bucuresti o cerere prin care doreste sa i se comunice tunelele, lungimea si locatia acestora, oare ce raspuns va primi?
 
Redau din amintirile unui veteran credibil, la un pahar de suc. Avusese functie de conducere mare la vremea respectiva. Nu comentez valoarea de adevar.

C100: Casa Poporului - Comitetul Central PCR (cu prelungire inceputa spre Primaverii);
C200: Casa Poporului - Cotroceni;
C500: Casa Poporului - locatie misterioasa spre vest.

Toate au fost realizate in tehnologia de la metrou si putand conlucra cu metroul, in tunel simplu, de catre aceleasi entitati constructoare. Galeriile nu au fost dotate cu sine de cale ferata, dar se putea circula in ele cu mini-utilitare electrice fabricate special pentru acest scop (vehiculele au fost aratate la un moment dat la TVR, imediat dupa 1989).
 
Back
Sus