Alex
Administrator
- Înscris
- 8 Dec 2012
- Mesaje
- 3.226
- Scor reacție
- 95
Astazi am schimbat providerul.
Eram multumit de UPC pe care l-am folosit in ultimii 4 ani insa ultima luna a fost plina de probleme.
Internetul se bloca pur si simplu. Desi modemul era sincronizat, avea semnal, nu erau erori, pur si simplu nu se mai facea nici un fel de transfer. Resetam modemul de cateva ori si la un moment dat pornea din nou. Doar ca dupa inca 10-15 minute, se bloca iarasi.
Am petrecut ore intregi la telefon cu cei de la suportul tehnic. Teste peste teste, era ceva in neregula fiindca nici ei nu puteau sa inteleaga de ce modemul de cablu inregistra doua adrese mac, una pe portul de lan alta pe portul de USB (modelul acesta de modem are si un port de USB).
Am ajuns cu totii la concluzia ca modemul trebuie verificat/schimbat, si am asteptat echipa lor tehnica sa ma viziteze.
2 saptamani, nici un semn de la ei. Nenumarate apeluri la suportul tehnic, fara raspuns. Dupa a treia saptamana de probleme am incheiat un contract de internet cu RDS.
Astazi, la exact 8 zile de cand am semnat contractul, a venit o echipa RDS si mi-a instalat cablul de internet, dupa ce prima oara cand m-au sunat i-am amanat eu fiindca nu puteam fi acasa. Situatia e remediata, am in sfarsit internet stabil la o viteza buna.
Urmeaza rezilierea contractului de internet cu UPC.
Eram multumit de UPC pe care l-am folosit in ultimii 4 ani insa ultima luna a fost plina de probleme.
Internetul se bloca pur si simplu. Desi modemul era sincronizat, avea semnal, nu erau erori, pur si simplu nu se mai facea nici un fel de transfer. Resetam modemul de cateva ori si la un moment dat pornea din nou. Doar ca dupa inca 10-15 minute, se bloca iarasi.
Am petrecut ore intregi la telefon cu cei de la suportul tehnic. Teste peste teste, era ceva in neregula fiindca nici ei nu puteau sa inteleaga de ce modemul de cablu inregistra doua adrese mac, una pe portul de lan alta pe portul de USB (modelul acesta de modem are si un port de USB).
Am ajuns cu totii la concluzia ca modemul trebuie verificat/schimbat, si am asteptat echipa lor tehnica sa ma viziteze.
2 saptamani, nici un semn de la ei. Nenumarate apeluri la suportul tehnic, fara raspuns. Dupa a treia saptamana de probleme am incheiat un contract de internet cu RDS.
Astazi, la exact 8 zile de cand am semnat contractul, a venit o echipa RDS si mi-a instalat cablul de internet, dupa ce prima oara cand m-au sunat i-am amanat eu fiindca nu puteam fi acasa. Situatia e remediata, am in sfarsit internet stabil la o viteza buna.
Urmeaza rezilierea contractului de internet cu UPC.