Alex
Administrator
- Înscris
- 8 Dec 2012
- Mesaje
- 3.226
- Scor reacție
- 95
UPC a hotarat in ultima perioada inlocuirea echipamentelor de receptie digitala pentru televiziunea prin cablu.
Inainte de vizita lor aveam 2 receptoare digitale din care:
1 - pe primul receptor grila de baza UPC
2 - pe al doilea receptor grila de baza UPC + pchetul HBO si pachetul Cinemax
3 - internet pachet medium
Dupa ce mi-au schimbat echipamentele, mi-au pus un receptor obisnuit si unul cu Digital Video Recorder. M-am trezit cu toate pachetele de programe active, am zis ca e vreo promotie de la ei.
Si a venit factura. Modificate toate abonamentele, bagate toate la full, cu cel mai dezavantajos pachet de internet activat. Asta dupa ce am avut problemele cu internetul de la ei. Total de plata: peste 200 RON.
Azi am sunat la ei sa intreb de ce am activ acel abonament. Mi s-a spus ca eu am sunat pe 21 octombrie si am cerut aceasta modificare. Evident ca nu sunasem si nu cerusem asa ceva. Dar probabil ca UPC este in mare lipsa de bani si nu stie cum sa isi mareasca incasarile drept pentru care inventeaza convorbiri fantoma de la clienti care cer marirea abonamentului.
Ok, am fost fraier, o sa platesc factura. Dar am renuntat la receptorul digital cu DVR. Am renuntat si la unul din pachetele de programe. Si la HBO si Cinemax. Am renuntat si la internet. Acum mai am de la ei doar televiziunea, un singur abonament, pachetul de baza. Si asta doar pana cand voi gasi o alternativa viabila, si ma gandesc la Dolce.
Din pacate, au incercat sa isi bage amandoua mainile in buzunarele mele si au ramas cu si mai putin decat castigau de la mine inainte de treaba asta.
Daca UPC are senzatia ca asa se trateaza un client, atunci nu are decat sa continue relatia de business cu cine vor ei, dar nu cu mine.
Inainte de vizita lor aveam 2 receptoare digitale din care:
1 - pe primul receptor grila de baza UPC
2 - pe al doilea receptor grila de baza UPC + pchetul HBO si pachetul Cinemax
3 - internet pachet medium
Dupa ce mi-au schimbat echipamentele, mi-au pus un receptor obisnuit si unul cu Digital Video Recorder. M-am trezit cu toate pachetele de programe active, am zis ca e vreo promotie de la ei.
Si a venit factura. Modificate toate abonamentele, bagate toate la full, cu cel mai dezavantajos pachet de internet activat. Asta dupa ce am avut problemele cu internetul de la ei. Total de plata: peste 200 RON.
Azi am sunat la ei sa intreb de ce am activ acel abonament. Mi s-a spus ca eu am sunat pe 21 octombrie si am cerut aceasta modificare. Evident ca nu sunasem si nu cerusem asa ceva. Dar probabil ca UPC este in mare lipsa de bani si nu stie cum sa isi mareasca incasarile drept pentru care inventeaza convorbiri fantoma de la clienti care cer marirea abonamentului.
Ok, am fost fraier, o sa platesc factura. Dar am renuntat la receptorul digital cu DVR. Am renuntat si la unul din pachetele de programe. Si la HBO si Cinemax. Am renuntat si la internet. Acum mai am de la ei doar televiziunea, un singur abonament, pachetul de baza. Si asta doar pana cand voi gasi o alternativa viabila, si ma gandesc la Dolce.
Din pacate, au incercat sa isi bage amandoua mainile in buzunarele mele si au ramas cu si mai putin decat castigau de la mine inainte de treaba asta.
Daca UPC are senzatia ca asa se trateaza un client, atunci nu are decat sa continue relatia de business cu cine vor ei, dar nu cu mine.