• Bine ati venit! Acesta este noul server al forumului Cutremur.net!

Chat on-line :) (8)

Motivul pentru care m-am suparat este ca in discutia telefonica, tipul de la UPC mi-a cerut aproape imperativ sa plec de la servici !!! :32: :94: :32: =)) :32: :92: :ack: Si era ora 12, la pranz, deci in plin program de lucru. Lasand la o parte ca sediul instit. e destul de departe de casa. Acest lucru mi s-a parut o clara dovada de lipsa de respect fata de client. Daca vor sa ma capete client si la wireless, sa faca bine sa ma respecte ! :ack: :D =)) :32:
 
UPC-ul nu se dezminte, aceeasi nesimtire organizationala si incompetenta tehnico-profesionala !!!!! =)) =)) :94: :32: :94: :94: :99: :32: :32: Merita sa fie :92: :92: :92: :92:
Dimineata ma suna cineva de la UPC sa se justifice ca tehnicianul nu a mai venit ieri fiindca s-ar fi rasturnat cu masina !!! Auziti cu ce bazaconie, cu ce fofarlici imi umbla dumnealor !!! :99: :99: :92: :D :ack: :ack: :32: :98: :98: N-am pomenit asa ceva, ma cred prost ??? :98: :98: :92: :98: :92: Si ma suna apoi la pranz stabilind ca vor veni in seara asta cu ruterul wireless, cica dupa ora 6. Pentru ca la 3 jumate sa ma anunte ca cica nu au echipamentul, si ca maine il vor avea !!! :99: :99: :99: Pana la urma a ramas pe vineri seara, eu maine seara nu voi fi acasa.
Deci:
-nesimtire organizationala;
-incompetenta tehnico-profesionala, e clar ca sunt niste inapti :98: :98: :98: :99: :99: :99: :99:
Toti UPCistii ar merita sa fie :92: :92: :92: :92:
 
Mi-au adus luni o porcarie numita MediaBox, in locul STB-ului. Acum constat ca grila de programare s-a dat peste cap, nu mai e deloc cum trebuia sa fie in lista pe care tot ei mi-au dat-o. E clar !!!! =)) :rant2: Baietii de la UPC se caracterizeaza prin crasa incompetenta profesionala si prin nesimtire organizationala !!! =)) :ack: :ack: :32: :32: :32: MediaBox, auzi !!! Halal !!! Inapti, ce mai ! Afoni total ! Sa vedeti ce ii :94: :32:
 
In orice caz au fost penibili. Cica s-a rasturnat cu masina, dar ca vine in seara asta altcineva si imi instaleaza ruterul. La ora 3 au descoperit ca nu au echipament si iar m-au amanat. Incompetenta profesionala, nesimtire organizationala, ce mai ! Cat ii priveste pe cei de la tehnic, mi-au dovedit ca sunt inapti.
 
Stiu exemplu de persoana care a asteptat 2 luni sa-i vina RDS-ul la usa, s-a dus la OPC, respectivii au sanctionat cu 40 milioane firma. A doua zi i-au sunat la usa cei de la RDS =))
Banuiesc ca se poate acelasi lucru si pt UPC...
 
Cu RDS Buzau am relatii foarte bune, cam in 8 ore de la reclamatie au venit!
Se pare ca in provincie sunt clienti mai putini!
 
Eu am lucrat destul de bine cu RDS-ul in Bucuresti. Cu o singura exceptie. Nu mai intretineau CableLink-ul si aveam probleme mereu cu netul. Am discutat cu ei vreo 2 luni sa ma schimbe de pe cablu pe fibra si nimic. Din pacate, pana nu am apelat la PCR nu s-a rezolvat. Dar cum am apelat la PCR, in 24 de ore era treaba rezolvata.
 
gx, ai suficiente motive sa-i reclami la OPC, ACUM!!! ce mai astepti? sa te amine iarasi? sa le faca si altora la fel? pune mina si raclama-i!
 
Trebuie sa vad cum fac cu OPC-ul, fiindca nu pot invoca decat ceea ce am discutat la telefon cu cei de la UPC. Nu am ceva scris in cat timp trebuie sa imi aduca ruterul wireless.

Luni seara, pe la 7 si ceva, cat mi-au inlocuit Set Top Box-ul pentru tv digital, au zis ca marti intre 6 si 8 vor veni sa imi aduca/configureze ruterul wireless. Marti la pranz, la 12, ma suna si cica sa vin acasa in maxim jumatate de ora (desi eram in plin program la servici, si stabilisem clar sa vina seara) !!! Le-am reamintit ca programarea fusese facuta pentru dupa ora 6 seara. Astept eu cu rabdare marti seara, nimic. Miercuri dimineata ma suna o tipa de la UPC invocandu-mi o baliverna uluitoare, cica tehnicianul s-ar fi rasturnat cu masina si ca de asta nu au mai venit. Si imi confirma clar, ferm, ca miercuri seara, la 6-7, urmeaza sa vina o alta echipa tehnica de la UPC sa imi aduca ce trebuie. La 3 ma suna sa imi spuna ca nu au echipament, si sa stabilesc o noua programare. Am fixat ferm pentru vineri (azi) la 6-8. Ma suna iar in dimineata asta, cica sa fiu la 9-10 acasa ca asa as fi programat !!! Adica eu nu mai stiu ce spun ? Le-am zis de la bun inceput ca voi fi disponibil seara, dupa ora 6. Pana la urma, a ramas pe luni la 6.

Ideea e urmatoarea: NESIMTIRE ORGANIZATIONALA si INCOMPETENTA TEHNICO-PROFESIONALA. Cat ii priveste pe cei de la Tehnic, e clar ca si mnealor sunt niste inapti din toate punctele de vedere.
Azi ma duc la un sediu al lor de pe Oltenitei sa le fac taraboi, ca nu se poate asa...

=)) =)) :ack: :ack: :32: :32: :32: :94: :32: :92: :D Merita sa fie :92: :92: :98: :98: :98:
 
Care aveti amici, cunostinte etc. care lucreaza la UPC, cu regret o spun dar: sa nu imi iasa in cale... =)) =)) :ack:
Mai rar asemenea mostre de NESIMTIRE ORGANIZATIONALA si INCOMPETENTA TEHNICO-PROFESIONALA !!! :32: :94: :32: :92: :ack: :32: :32: :92: :98: :98: :D :92:
 
nu conteaza ca ai vb cu ei la el. noteaza-ti orele exact si mentioneaza-le in plingere. ei pot verifica din listingul convorbirilor, daca e cazul. si spune-le exact cum te tot amina. uite si cum se face.
http://www.anpc.gov.ro/anpc/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=8&Itemid=54

Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti
Adresa: Str. Transilvaniei nr.2, sect.1, Bucureşti, cod 010798
Tel.: 021/310.63.75 sau 021/9660
Fax: 021/310.63.80
Email: [email protected]
 
Am trimis mail la OPC Bucuresti, incluzand si datele mele de contact, dar nu imi fac nici o iluzie. L-am trimis doar ca sa fie trimis, nu ca m-as astepta sa se rezolve ceva concret. =)) =)) :ack: :92: :D :92: :ack: :32: :32: :32: :94: :32: :92: :98: :98: :98: :94: :94:
 
Am trimis mail la OPC Bucuresti, incluzand si datele mele de contact, dar nu imi fac nici o iluzie. L-am trimis doar ca sa fie trimis, nu ca m-as astepta sa se rezolve ceva concret. =)) =)) :ack: :92: :D :92: :ack: :32: :32: :32: :94: :32: :92: :98: :98: :98: :94: :94:
asa vezi, de ce sa-i lasi? trebuie sa luam atitudine. stii ca tina are o vorba, tare adevarata: daca lasi prostii in pace isi fac si partid. deci... sa nu-i lasam :99:
 
Maine voi fin din nou in Pitesti. Daca il vad si pe Cristi, va vom barfi copios, in primul rand pe A..a :ack: :ack: :32: =)) =)) :32:
 
da, ce sa spun =)):harhar:=)):ack::tongue:
poate-ti rezolvi si problema cu routerul cu ocazia asta
 
De ce purtam verigheta pe al patrulea deget

Intotdeauna m-am intrebat de ce verigheta se poarta pe al patrulea deget. Chinezii au o explicatie foarte frumoasa. Se crede ca fiecare deget al mainii reprezinta persoanele din viata ta. Degetul mare reprezinta parintii, aratatorul - fratii, mijlociul - pe tine insuti, inelarul reprezinta sufletul pereche si degetul mic - copiii.
Acum aseaza-ti degetele ca in poza articolului. Pune-ti mainile fata in fata, indoaie degetele mijlocii si lipeste-le, apoi apropie varfurile celorlalte degete.
Incearca sa desparti degetele mari, care reprezinta parintii. Vei putea pentru ca destinul parintilor nu este sa traiasca cu tine pentru tot restul vietii. Te vor parasi mai devreme sau mai tarziu.
Apropie din nou toate degetele si acum incearca sa desparti degetele aratatoare, care reprezinta fratii. Vei putea pentru ca destinul fratilor este sa-si creeze propria familie si sa-si traiasca propriile vieti.
Apropie din nou toate degetele si acum incearca sa desparti degetele mici, care reprezinta copiii. Vei putea pentru ca copiii vor creste, se vor casatori si isi vor trai propria viata.
Apropie din nou toate degetele si acum incearca sa desparti inelarele, care reprezinta partenerul de viata. Nu vei putea pentru ca destinul sotului si al sotiei este sa ramana impreuna pentru toata viata.

[attachment=6808:200910/post_382_1255680711_f3926ec58847a793b97a2e01e5287e20.attach]
 
Back
Sus