in legatura cu atacurile sau neconcordantele asupra retelei: ok, eu unul am datacenter propriu cu tot ce inseamna asta. Ei bine, pentru un atac datorita unot probleme pe routerul central am fost imediat sunat de rds sa rezolvam problema, sa gasim o solutie impreuna. Nu s-a pus nici macar o secunda problema inchiderii fibrei.
Cei de la irsa insa au serverul web in datacenterul romtelecom. Ei bine sunt serverele lor, configurate de ei. Pana la urma e vb despre vreo 5 servicii: HTTP, POP3,SMTP,mysqld si vreun sshd. In momentul in care cineva incearca in flood/DoS primeste discard automat de la sistem.
Prin urmare a cam picat si ideea cu serverul.
Cei de la IRSA nu mai raspund la telefoane . Din punct de vedere al comunicarii este tipul de firma ce ar trebui inchisa Nu zic ma suna si pe mine tot felul de nespalati care cer marea cu sarea insa am obligatia ca firma sa raspund fiecaruia frumos cat timp discuta civilizat si am dreptul sa inchid telefonul dupa ce ii urez o zi buna omului daca ma calca pe nervi. IRSA insa nu stie sa comunice, daca ai cumva tupeul sa intrebi \'de ce\' raspunsul este invariabil: \'asta este, nu va convine rupem contractul luam aparatura si va dam banii inapoi\'/
Motivul este unul extrem de clar asupra nefunctionarii serverului: suspendarea contractului datorita evident incalcarii unuia sau a mai multor puncte din contract. Orice problema minora deobicei se rezolva imediat, serviciul fiind pus in functiune in maxim 2-3 ore.
No comment pentru IRSA, as putea sa le transmit pe aceasta cale: \' Stimati domni, cu tot respectul va spun sa va fie rusine pentru felul in care va tratati clientii\'