Daca intoarcerile la care se refera Dodo sunt virajele executate de avion, atunci e de precizat ca inclinarea cu care ele sunt executate variaza de la 10 la 30 de grade. 10 grade nu cred ca foloseste nici un pilot, pt ca nu prea isi au rostul, iar la majoritatea companiilor maximul este de 25 de grade, deci mai mult decat rezonabil.Singura situatie cand se folosesc 30 de grade este la interceptarea directiei de aterizare.
Cat despre ce avion e mai bun sa zbori cu el ca si pasager, nu cred ca exista o alegere obiectiva.Diferentele apar intre clasele de avioane.Anume, cele mai mici, asa numitele \\"narrow body\\" - Boeing 737 si Airbus A320, cu toate variantele lor si cele mari, \\"wide body\\" - Boeing 747, 767, 777 si Airbus A330, 340, 380.Intr-un wide body e clar ca vei avea un confort sporit, atat ca spatiu si facilitati cat si ca tinuta de zbor sa zicem, de ex. raspuns la turbulente, etc.